Benvenuti à i nostri siti web!

Pulse unicu Screw

Contenendu struttura di struttura speciale, Single Screw Press include alta efficienza di desacqua. Hè impeditu u slippage di polpa cù bassa velocità di rotazione, dumanda di putenza bassa è pocu sonu. A nostra sola pressa per viti hè cumpletamente meccanica di desacruciatura di l'estrusione è ùn hè micca bisognu di altezza di installazione.

U sbulicamentu di u liquore neru pò esse impeditu postu chì cuntene cuncepimentu di u cuncepimentu. I polpi applicabili di una sola pressa à a vite sò pulpa di paglia, polpa di bambù, polpa di bagasse, polpa di legnu, etc. U 80% di liquore neru pò esse estratto da a polpa, di u pastellu di secca à u polzu cù a nostra sola pressa à viti.

Qualunque sia i vostri bisogni, truverete a suluzione perfetta orientata à u serviziu per risponde à i vostri bisogni specifici cù u nostru aiutu. Semu quì per e vostre dumande sempre in 24/7, accoglie a vostra cunsultazione.

Zhucheng Wetec Machinery Corn Starch Turnkey Turnkey hè dedicatu à furnisciate una gamma completa di servizii da u disignu (artigianale, civile, elettricu), fabricazione, installazione, cumissioni post-vendita. Zhucheng wetec precisa 3D cuncepimentu, custruendu un mudellu solidu 3D, mostrendu ogni dettaglio di u prugettu intuitivamente, accuratu è accuratamente, è aduttendu un sistema avanzatu di cuntrollu di l'automatizazione per assicurà l'operazione automatica è stabile di tutta a linea di produzzione.

A fabricazione avanzata di l'equipaggiu, tecnulugia di prucedimentu squisita è un cuntrollu cumpletu di l'automatizazione pò assicurassi in modu efficace a stabilità di a produzzione, assicura a qualità di produttu è creanu un valore più grande per voi. Zhucheng Wetec prughjettu à a misura di amidu di maisu affidabile per voi.

Zhucheng Wetec Machinery Co., Ltd.

Linia Hotline Engineering: 86-0536-6553061 Linea di evaporazione cù risparmiu
energeticu: 86-0536-6553061 Linia diretta
di cummerciale internaziunale: 86-0536-6553081


Post tempu: 20-20 mar