Benvenuti à i nostri siti web!

Esposizione di lamtu 2019

A 14a Mostra Internaziunale di Shanghai di Starch and Strug Derivatives, organizata da l'associazione di l'industria di l'amida di China è u Gruppu Bowen, arrivò à una cunclusione riescita u 21 di ghjugnu à u Centro Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (Shanghai). A mostra copre l'ultimi prudutti è tecnulugie in l'industria, cumprese materie prime, amido, prudutti altamente processati è equipaghjamentu di trasfurmazioni. Sicondu i punti caldi, l'esposizione hè stata divisa in 5 parte, chì sò divisioni di zuccheru di fecali (alcolu), divisione di amido modificatu, divisione di materiali basati in bio, divisione di fermentazione è area internaziunale.

Cun una accumulazione di 13 anni, a mostra internazionale di amido di Shanghai hè diventata l'unica è più prufessiunale, mostra estensiva è influente di marca di amido è industrie connesse in a regione Asia-Pacificu, è hè una piattaforma cummerciale eccellente per e persone in l'industria per cumunicà, lanciari un novu pruduttu è ingrandà un ambitu di l'impresa. A mostra hà pigliatu u sustegnu di a China Food Industry Association è altri associazioni è organizazioni assai cunnisciuti da a casa è fora. "A 14a Mostra Internaziunale di Derivati ​​di Amido è Amido di Shanghai (Starch Expo 2019)" si terrà in cunghjunzione cù a Mostra Internazionale di Shanghai per l'Industriali Alimentari e Packaging di Shanghai, a 21a Ingredienti Alimentari Asiatici, Ingredienti Naturali Sana Chine Esposizione La decima China International Health Products Esposizione, Esposizione di l'Asia Naturale è Nutritionale di i Prodotti di Salute in 2019, è altre serie di esibizioni di marca sottu u UBM Group materie prime sanitarie, ingredienti alimentari, prudutti nutrizionali per a salute, industria di amido, tecnulugia di alta tecnulugia agricola è animale, è furmatu Trasfurmazione, ingredienti alimentari, trasfurmazione di alimenti, imballaggi, nutrizzioni è prudutti di salute è altri ligami in tutta a catena industriale, diversa è interconnessa, è u primu avvenimentu di cullaburazione di l'industria di trasfurmazione cinese, a dimensione di l'esposizione totale righjunerà 180.000 metri quadrati, hè. prevista di attrarà più di 100.000 Chine se è cumpratori straneri riuniti. Crea una grandissima mostra di amido è derivati, ingredienti alimentari è macchine di trasfurmazione è di imballaggio in a catena di l'industria cù una superficie espositiva totale di 80.000 metri quadrati per i culleghi di l'industria!

Cum'è un fornitore prufessiunale di l'equipaggiu di amido in l'industria, a machina Wetec hà participatu à l'esposizione per 10 volte. Avemu affissatu a nostra innovazione è u prugressu nantu à i prudutti (secchettore tubulari, presse à viti, evaporatore di film cadente) è tecnulugie per via di mostre, libri di specimene, video è spiegazione prufessiunale. Sapemu megliu i nostri vechji clienti, chì porta i nostri prudutti è u serviziu à una tappa più alta. Avemu fattu novi amici à u stessu tempu, chì allargemu u nostru orizonte, è crede chì, cù a so cuuperazione, anderemu più luntanu è più luntanu nantu à a strada mundiale.


Post tempu: 14-20-20